BONJOUR LOVE


Sabtu, 12 November 2011
Please Stop It! at 10:10:00 PTG





Assalamualaikum. Sunday. hey mesti korang ada tengok greyson change buat persembahan with najwa latif right? dan mesti penuh news feed facebook korang dengan nama budak hensem tu kan? alahai... bosan betul eden baca nama budak omputih hensem tu. untung la hensem~ 

semua cerita pasal budak hensem. tau la hensem.. hurmm, dan ramai girl girl yang dulunya minat gila gila dekat si JB [justin bieber a.k.a Jeruk Basi. kahkahkah.] kini beralih ke si Greyson Change la pula... *nasib baik hensem.

okay, kita stop cerita tentang budak 'muda' yang baru nak hot tu. eh eh, sekarang ni musim demam ke? aku tengok ramai la juga yang demam plus tak berapa sihat baru baru ni. *aku le tu 

tadi, ada karnival? hurmm, karnival sekolah anak buah aku.. dekat.. meru rasanya. huhu pastu ada pertandingan 'baby comel'. then, my anak buah yang kuit miut like aunty dia ni masuk pertandingan tu. then..? apa jadi? mestilah menangg! tempat pertama pula tu! wee hee. bangga aunty dia ni. haha :3

hurm, actually bagi aku semua baby or budak kecil comel. ahh, biasa la tu. baby semua comel. lagi lagi yang gebu gebu tu. aww. haha okay, nanti kalau ada masa plus free aku buat entry tentang anak anak buah aku kayy.. anak anak? wahh. bunyi macam ramai.. je? yupp. ramai 8 orang kesemuanya. (tuu anak kepada kakak kakak aku. belum dikira anak buah keluarga besar aku. wee hee)
xoxo,
you know you love me



0comment(s)

Search


The Queen

Hi. My name is Aisyah. Sixteen. You know, I am actually Gossip Girl. Shhhh. Don't tell anyone though. You know you love me.... more


Wishlist

Umrah
Live without Parasit
Get Suprise
Find out where Georgina Sparks is hiding
Besyafiyu always together


Blogroll

Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie ... more


Tagboard




Archives

Mac 2011
Julai 2011
Ogos 2011
Oktober 2011
November 2011
Disember 2011
Februari 2012
Januari 2013



Credits

This blogskin is proudly brought to you by Mrs. Chuck Bass, with a lil' help of Sya with the basecodes. Thanks to Enlaced for the pretty icons and Tumblr for the inspirations.
© All Rights Reserved