BONJOUR LOVE


Ahad, 13 November 2011
Nak Tahu Result Final Exam Anda Secara Online? at 1:05:00 PG


*budak kecil tu, comel kan? hehe like me lettew. 
(tak nmpak muke, tak tahu comel ke tak)

Assalamualaikum

hoho. hari ni dah kali ke berapa ntah.. aku mengupdate blog. hehe. bosan meyh... huhuk nak edit belog... hurm, tak de mood nak menghadap code code tu. huhu yeahh. i'm bored. but aman dan damai... dah lama tak bukak my second blog tu. dia dah rosak meyhh. :( hari tu nak edit. tapi.. sampai sekarang tak edit edit. hehe 

by the way, aku dah selesai mengedit blog 'akak'. puas laa juga sebab akhirnya comel pun blog tu. #hakhak. tapi kan, kalau aku mengedit blog sendiri.. susah nak dapat rasa puas. hehe

kadang kadang aku rasa macam tak sabar la pula nak tengok result. huhu. tapi kadang kadang juga rasa risau kalau kalau result aku 'teruk'. hoho. walaupun aku tahu next year aku memang tak kan turun kelas punya. sebab aku 'tetap' a.k.a 'kekal'. wee hee untung laa tapi apa salah nya aku nak excited sikit kan.. tapi, kadang kadang aku ada rasa malas la juga nak fikir pasal result tu.
tak tahu kenapa rasa excited nak tengok result. (final exam je kot.. bkn PMR or SPM)

haa.. disebabkan rasa teruja laa kan. kita boleh tahu result kita melalui online. nak tahu macam mana? haa.. pergi google. then taip 'sistem analisis peperiksaan sekolah' hoho. alaa.. apa susah. kalau yang malas tuu tekan je SINI . lepas tu, tekan 'semakan ibu bapa'. okay, kalau yang dah tahu tu.. Diam! orang saja je.. nak share share tak boleh kee..? #tengok tengok.. saya ni baik kan... haha. okay, perasan

tapi yang membuatkan aku geram tu.. lepas aku letak no kad pengenalan aku tu.. bende tu tulis 'belum dikemaskini' haihhh. #sabo je laa dah banyak kali tau... kita try. huhukk kepada korang yang dah try, then dah dapat tengok result nye tu.. aku nak wish 'untung laa'. bhaha. #kay, tak lawak biar la tak lawak pun.. orang saja je.. nak gelak.. tak kan tak boleh..? huhukk

satu hari berblogging je. teruk teruk.. okay, kejap lagi nak tutup laa ni.. weehee
xoxo,
you know you love me



4comment(s)

Search


The Queen

Hi. My name is Aisyah. Sixteen. You know, I am actually Gossip Girl. Shhhh. Don't tell anyone though. You know you love me.... more


Wishlist

Umrah
Live without Parasit
Get Suprise
Find out where Georgina Sparks is hiding
Besyafiyu always together


Blogroll

Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie ... more


Tagboard




Archives

Mac 2011
Julai 2011
Ogos 2011
Oktober 2011
November 2011
Disember 2011
Februari 2012
Januari 2013



Credits

This blogskin is proudly brought to you by Mrs. Chuck Bass, with a lil' help of Sya with the basecodes. Thanks to Enlaced for the pretty icons and Tumblr for the inspirations.
© All Rights Reserved