BONJOUR LOVE


Sabtu, 12 November 2011
K-pop at 7:52:00 PG





hey hey! opss. Assalamualaikum first. hehe. saya sudah sihat. alhamdulilah. wahh, terharu la pula sebab mereka mereka dan mereka ambik berat pasal saya. :') >>aku memang 'berat' puns<<  

weekend. yess. hope sabtu plus ahad ni merupakan hujung minggu yang aman dan damai. ahah, tak de makne nye. adoi katanya 11.11.11 official video carta hati akan keluar. but now, see? 12.11.11 huh. frust sebentar. huahuahua. lama betul! cepat laa najwa latif.. 

K-POP. kau kau dan kau fanatic sama korea kan? aku tengok blog-blog korang letak picture 'mamat' jambu. opss, lepas cakap. jangan marah aww. fanatic sungguh. okay. aku pun minat korea jugak. xD cuma tak de la fanatic sangat. biasa biasa saja. 

actually, sebab utama aku minat K-POP ni, 'mamat mamat jambu comel, cute, handsome' yeahh. boleh cuci mata gituu. kenyit mata sebelah sebentar khas untuk Kim Kim Bum. tu ex aku tu. jangan ambik ex aku. pleasee. haha walaupun artis artis korea ni, handsome plus comel gituu. tapi bagi aku dia orang tak Maco. weehee 


sebab kedua, gaya atau.. dia orang menari tu 'interesting' bagi aku laa. boleh tiru~ ahah.. kalau yang rancak tu, boleh buat senaman.. ceh.

okay. kita cerita pasal pop. K-pop, J-pop, M-pop, S-pop, haa.. lagi apa? I-pop? U-pop? weehee. Malaysia pun ada pop ea. huahua. sorry to say: first time aku tengok dia orang macam sakai pula. sebab tiru korea. huh. tak puas hati. tapi.. dah dua kali tengok 'penyanyi' nye.. wahh not bad la. haha. pape pun, good luck for M-pop.

kepada budak-budak yang minat gila korean tu jangan marah meyhh. aku bukan nak kutuk. tak de niat pun nak mencaci. hee mencuci ade laa lagi satu. kawan kawan aku yang minat gila korean tu. ada cakap muka aku ada sipi sipi mirip dengan muka 'Minzy' :3 weehee. bangga sekejap. alaa.. korang kenal tak? yang dalam 2ne1 tu.. haa.. kalau tak kenal lagi, pergi search dekat mr.google aku tu.  

xoxo,
you know you love me



0comment(s)

Search


The Queen

Hi. My name is Aisyah. Sixteen. You know, I am actually Gossip Girl. Shhhh. Don't tell anyone though. You know you love me.... more


Wishlist

Umrah
Live without Parasit
Get Suprise
Find out where Georgina Sparks is hiding
Besyafiyu always together


Blogroll

Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie Linkie
Linkie Linkie Linkie ... more


Tagboard




Archives

Mac 2011
Julai 2011
Ogos 2011
Oktober 2011
November 2011
Disember 2011
Februari 2012
Januari 2013



Credits

This blogskin is proudly brought to you by Mrs. Chuck Bass, with a lil' help of Sya with the basecodes. Thanks to Enlaced for the pretty icons and Tumblr for the inspirations.
© All Rights Reserved